LOVE LOVE

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 27 December 2011

Projek Besar

Assalamualaikum...

InsyaAllah, hujung tahun 2012 atau awal tahun 2013 nanti ada big event dalam family papa. Event apa nya lagi kalau bukan wedding. Tak tahulah jadi 2-in-1 ke tak. Yang pastinya, bakal pengantin dah mula buat persiapan yang macam nak kahwin bulan depan jek gayanya. Hahahaha.

Last weekend, kami tiga beradik, mama, Kakngah and bakal pengantin, pakat pi cari kain untuk langsir. Bakal pengantin kita kata, tema wedding dia nanti purple. Nasib baiklah ada kain langsir yang cantik corak and colornya. Kalau tak, kena lah tukar theme color. ;P. Untuk bilik pengantin, id and deco mestilah Kakngah big bossnya. Mama tak lain, kena jahit langsir untuk bilik pengantin. Langsir untuk rumah, MIL yang akan jahit, atau pun, mama jugaklah kot. Tak tahu lagi, lagipun, ada masa setahun lagi. Err... kalau langsir siap awal, boleh ke pakai masa raya nanti? ;P

Hasil yang dikaut hari tu, boleh tahan lumayan lah jugak. Mama memang geram betul tengok kain-kain cantik tapi murah ni. Menggeramkan jiwa betul. Orang sibuk tengok kain untuk wedding, mama sibuk jugak menengok, tapi untuk our future rumah lah. Hikhikhik... Tak sabar-sabar nih nak masuk rumah baru.

No comments:

Post a Comment